Stół chłodniczy Asber 1500x600x850mm

  • Dostępność: Jest Jest  (1 szt.)
  • Czas realizacji: 3
  • 2 800,00 zł
  • szt.

Produkt wysyłamy w ciągu 72h.

Produkty wysyłamy w ciągu 72h w dni robocze.

Produkt objęty jest miesięczną gwarancją.

Masz 14 dni na przetestowanie i sprawdzenie produktu. W tym czasie możesz go zwrócić i otrzymać zwrot wpłaconej kwoty zamówienia.

Stół chłodniczy 2-drzwiowy z linii 600. Producentem jest hiszpańska marka Asber . Urządzenie posiada agregat boczny (z prawej strony). Wygodne uchwyty zintegrowane z drzwiami zapewnią elegancki wygląd, większą higienę oraz wygodę użytkowania. Dzięki niewielkim gabarytom zmieści się nawet w mniejszym lokalu gastronomicznym.

• Wyprodukowane z wysokiej jakości stali nierdzewnej z przeznaczeniem do profesjonalnego intensywnego użytkowania, cechuje je bardzo solidne wykonanie i doskonałe wykończenie.
• Wytrzymały blat, wykonany ze stali nierdzewnej, o grubości 50 mm z tylnym rantem o wysokości 40 mm.
• Poliuretanowa, wtryskiwana pod wysokim ciśnieniem izolacja termiczna ścian o grubości 50 mm i wysokiej gęstości 40 kg/m3, wolna od CFC.
• Drzwi ze stali nierdzewnej ze zintegrowanym uchwytem.

Ergonomiczny, solidny i wygodny uchwyt, poprowadzony po całej długości drzwi, idealnie wkomponowuje się w bryłę urządzenia oraz uniemożliwia gromadzenie się brudu i kurzu.
• Drzwi skrzydłowe z automatycznym domykaniem poniżej 90o i maksymalnym kątem otwarcia 120o . Dwustronne zawiasy pozwalają na proste dopasowanie urządzenia do miejsca ustawienia.
• Panel kontrolny i wentylacja agregatu w przednim panelu.
• Intuicyjny cyfrowy sterownik pozwala na szybkie i łatwe ustawienie parametrów temperatury.
• Kontrolka włączenia/wyłączenia.

 

• Zakres temperatury pracy od -2o C do +8o C w IV klasie klimatycznej.
• Zasilanie: 230V 1+N- 50Hz.
• Liczba drzwi: 2
• Klasa energetyczna: C
• Pojemność netto (l): 153
• Moc (W): 247
• Wymiary: 1492 x 600 x 850 mm

Anna Nowak
ponad pół roku temu

Wyróżnij opinie klientów i zaprezentuj je na karcie produktu. Mają one ważną rolę przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Zwiększają też skuteczność reklamy danego produktu.